Followers

Tuesday, January 7, 2014

rasmi blog


Bismillahirrahmanirrahim.
11.30 pm . Selasa. 7 Januari 2014. maka dengan rasminya pembukaan blog ini.
blog dayah yang lama kurang kondusif. ceh. kondusif kaw. ade macam keadaan tempat je kondusif. he he. sebab blog lame ade dua entry bagi satu post. memang tak boleh diperbetulkan lagi. kecuali mungkin dengan kepakaran daripada international blogger. he he

Yang bagi galakan suruh tulis blog balik encik suami. mintak dia tulis tak mau. kita yang tulis. dia tak tau agaknya nanti blog ni akan bersawang balik siap jadi tempat labah-labah akan datang bila mood berblog dah hilang. atau dah tak de masa. atau asyik tertangguh. atau malas. wah! ini kisah orang banyak alasan.. he he he.

nak tulis blog ni macam-macam kena ambik port. nak kene ade laptop tu penting. dengan kelajuan internet lagi. tambah dengan kene  ada masa lapang. kene rajin nok... rajin.. apa pun.. setiap coretan tu hak milik empunya dri. pembaca sebagai penilai. semua orang ada pandangan masin-masing. itu kisah manusia. ye. kisah manusia. asam garam hidup. biarlah. jangan peduli. kan? kan? yang penting ini diri kita milik dan punya Allah yang satu. :)


Photo: kredit to Haziq Marhaimi

kisah bersahabat: 2010
mula kisah cinta : 22 Februari 2011 (22/2/11)
tarikh tunang :  3 Jun 2012 (3/6/12)
Tarikh ijabqabul : 1 Jun 2013 (1/6/13)  -----> 22 rejab 1434 H


Alhamdulillah. dayah dah kahwin. terima kasih Allah. terima kasih ma abah angah adik. terima kasih mak ayah keluarga mertua. sahabat2. saudara mara warga pendidik yang mendidik diri ini. seluruh yang mengenali diri ini.cukuplah dengan tarikh yang dayah tulis tu untuk rentetan kisah chenta kami. wah! gitu. banyak lagi yang nak dicoretkan. kot selit mana-mana kisah nanti ade la kot. titi!

No comments:

Post a Comment